بازاریابی رابطه مند بر مشتریان دربانک صادرات

فروشنده
تاریخ انتشار
۳۰ مرداد ۱۳۹۷
تعداد بازدیدها
8126 بازدید
29,900 تومان

در دنیای امروز خریداران برای تصمیم گیری در فرآیند خرید، با سوالات و اما اگرهای بسیاری روبرو هستند.

تنوع کالا و محصولات مختلف باعث شده اند مشتریان با حق انتخاب های فراوان مواجه باشند

با تغییر گسترده بازاریابی اکنون بازاریابی رابطه ای جایگزین بازاریابی سنتی مبتنی

بر عناصر آمیخته بازاریابی گردیده است. استراتژی بازاریابی رابطه ای مبتنی بر ایجاد،

توسعه و حفظ ارتباط با خریداران و مشتریان می باشد. امروزه بسیاری از سازمان ها

به سمت مشتری مداری حرکت کرده و بانک ها نیز از این اصل استثنا نبوده و اینکه

با توجه به نوع فعایت آن ها ضرورت این امر بیشتر نمایان می باشد. در این تحقیق

که به صورت پیمایشی انجام گردیده است تأثیر عوامل بازاریابی رابطه مند که شامل اعتماد،

تعهد و کیفیت ارتباط می باشد بر جذب مشتری در بانک صادرات مورد بررسی قرار داده است.

هدف اصلی این تحقیق بررسی تأثیر عوامل بازاریابی بر جذب مشتریان جدید در بانک صادرات گیلان بوده،

و ابزار جمع آوری داده ها از مشتریان پرسشنامه بوده که با مقیاس طیف لیکرت ۵ گزینه ای استفاده شده است که فرضیه های آن شامل تأثیر اعتماد، تعهد و کیفیت ارتباط بر جذب مشتری بوده است.

عصر کنونی دوره تحولات شتابنده و غیر قابل پیش بینی است. امروز همانند دیروز نیست و یقینا

فردا متفاوت از امروز خواهد بود. بنابراین پایبند بودن به استراتژی های امروز خطرناک است. کشورهای در حال توسعه باید در استراتژی ها و سیاستهای تجاری و بازرگانی خود تجدید نظر کنند،

چرا که در صورت عدم بکارگیری استراتژی های جدید و متناسب با شرایط کنونی، موقعیت آنها ضعیف خواهد شد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.