کاراموزی DTHTM HTML و جاوا اسکریپت

کاراموزی DTHTM HTML و جاوا اسکریپت
فروشنده
تاریخ انتشار
۴ دی ۱۳۹۷
تعداد بازدیدها
6286 بازدید
16,900 تومان

کاراموزی DTHTM HTML و جاوا اسکریپت

مقدمه:

شرکت بازی نگار نواندیش (سهامی خاص) یک شرکت مستقل توسعه دهنده بازی های رایانه ای واقع در رشت می باشد.این شرکت برای انواع پلتفرم ها از جمله PC،کنسولهای Wii و XBOX، سیستم عامل های موبایل همانند اندروید و iOS و شبکه های اجتماعی شامل فیسبوک بازی تولید میکند.استودیو نو اندیش با حضور بیش از ۳ سال در عرصه ساخت بازی،پیشرفت قابل توجهی داشته است.هسته تیم توسط افراد مستعد و خلاق تشکیل شده است که تجربه گسترده ای را در ساخت بازی دارا هستند. تولیدات  صرفا یک بازی نیستند،بلکه محصولاتی فراتر از یک بازی اند که با آنها زندگی خواهید کرد.

این شرکت با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی و نظارت پارک علم و فناوری در زمینه ساخت و توسعه بازی های کامپیوتری مشغول به فعالیت می باشد.

پارکهای علم و فناوری،نهادی اجتماعی و جایگاهی برای توسعه نوآوریهای دانش محور از طریق مساعدت در تشکیل و تقویت بنگاههای اقتصادی کوچک ومتوسط (SMEs) و بخشی ازراهبرد اندیشمندانه و هماهنگ برای توسعه ملی محسوب می شوند. امروزه پارکهای علمی،تحقیقاتی و فناوری نقش بسیار عمده ای در پیشبرد اقتصاد جهان ایفا می کنند . پارکهای علم و فناوری علاوه بر امکان فعالیت شرکتهای کوچک و متوسط دانش محور و کارآفرین در یک محیط اقتصادی، بستر لازم را جهت انتقال و توسعه فناوری،تولید با ارزش افزوده بالا، جذب سرمایه‌گذاری خارجی و ورود کارآفرینان و واحدهای صنعتی به بازارهای جهانی را فراهم می نماید.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.