نیروی گشتاور و اجزای آن در ماشینهای مغناطیسی

نیروی گشتاور و اجزای آن در ماشینهای مغناطیسی
فروشنده
تاریخ انتشار
۳۰ آذر ۱۳۹۷
تعداد بازدیدها
6814 بازدید
13,900 تومان

بهترین ها را ارزان از ما بخرید

نیروی گشتاور و اجزای آن در ماشینهای مغناطیسی پرسرعت مجهز به یک سیلندر پوششی

چکیده

گذشت زمان و نیاز به ماشینهای الکتریکی کارآمد،باعث بوجود آمدن ماشینهای پرسرعت شد.به هرحال طراحی این ماشینها همواره چالش بزرگی بوده است.

یکی از مشکلات ساخت این ماشینها این است که مطالعات مناسبی بر روی سیلندر پوششی مغناطیسی صورت نگرفته است.نویسنده در مقاله به معرفی و توضیح نوعی روش تحلیلی درمورد نیروی گشتاور این ماشینها پرداخته است.

این روش با توجه به نوع تولید گشتاور ،آن را به دو جز تقسیم می کند.روش مذکور بسیار کاربردب بوده و فواید آن در عمل نیز مشاهده شده است.

مقدمه

دو مورددزمینه روی آوردن به ماشینهای الکتریکی پر سرعت را فراهم کرده است.مورد اول نیاز بیش از حد به ماشینهای کار آمد است.مورد دوم نیاز ماشینهای کوچکتر با انعطاف بیشتر است.از زمانی که ماشینهای الکتریکی پر سرعت و به خصوص ماشینهای مغناطیسی موجب کار آمدی بیشتر شدند ، نیاز به ساخت چنین ماشینهایی افزایش یافت.

میتوان انعکاس این موضوع را در ساخت و تولید تعداد زیادی از این ماشینها مشاهده کرد،بعضی از مقالات به بررسی جنبه های خاصی از ماشینهای پر سرعت ( مانند سیلندر و…) میپردازند. این در حالی است که سایر مقالات با دیدگاه کلی تری به قضیه نگاه میکنند و همچنین تعدادی از مقالات نیز به بررسی کار آمدی و طراحی این نیروی گشتاور و اجزای آن در ماشینهای مغناطیسی میپردازند.

ساخت ماشین های الکتریکی:

به هر حال ساخت ماشینهای الکتریکی پر سرعت نوعی چالش محسوب میشود.یکی از دلایل این چالش وجود اطلاعات و مطالعات محدود در مورد′سیلندر پوششی′ است که در ساخت ماشینهای پر شرعت کاربرد زیادی دارد.سیلندر پوششی که در اطراف بخش مغناطیسی قرار میگیرد به دو دلیل قطعه مهم محسوب میشود:

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.