توزیع موثر دیدگاه ها و راه حل ها

توزیع موثر دیدگاه ها و راه حل ها
فروشنده
تاریخ انتشار
۱ آذر ۱۳۹۷
تعداد بازدیدها
4265 بازدید
13,500 تومان

مقاله در رابطه با توزیع موثر دیدگاه ها و راه حل ها

یکی از مهم ترین چالش های شرکت های تولیدی، انتقال کالا به بازارهای هدف است.

بر این اساس تصمیم گیری در خصوص شیوه انتقال کالا از جمله تصمیمات مهمی است

که مدیر بازاریابی با آن مواجه خواهد بود. اهمیت تصمیمات اتخاذ شده در خصوص توزیع کننده موثر،

به این دلیل است که شرکت ها  مجبورهستندبرای مدتی طولانی  به این تصمیما ت  پایبند و

متعهد  بمانند و به آسانی قابل تغییر نیست. (Ford, 2002)از جهت دیگر رقابت شدید

کانال های توزیع با افزایش تولید همراه است و توزیع کنندگان تشویق می شوند باتولید کنندگان برای عملکرد بهتر همکاری کنند.

sheng chris Lin etal , 2008))باتوجه به اهمیت توزیع کالاها، در این مقاله مفهوم موثر بودن توزیع کننده درابعا د مختلف تشریح می شود .

تشریح مفهوم توزیع موثر

در دو دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی، شرکت ها برای افزایش توان رقابتی خود تلاش می کردند

تا با استانداردسازی و بهبود فرایندهای داخلی محصولی با کیفیت بهتر و هزینه کمتر تولید کنند.

در دهه ۸۰  میلادی  با افزایش تنوع در الگوهای مورد انتظار مشتریان ، سازمان ها به طور فزاینده ای

به افزایش انعطاف در خطوط تولید و توسعه محصولات جدید برای ارضای نیازهای مشتریان علاقه مند شدند.

در دهه ۹۰ میلادی ،  مدیران بسیاری  از صنایع دریافتند که برای ادامه حضور در بازار تنها بهبود فرآیندهای داخلی

و انعطاف پذیری در توانایی های شرکت کافی نیست و توزیع کنندگان محصولات نیز باید ارتباط نزدیکی با سیاست های بازار داشته باشند.

(مفاخری ، ۱۳۸۷) با توجه به جایگاه توزیع در نظام بازار ، درجه تاثیر و اثر بخشی آن در دوران کنونی از اهمیت خاصی برخوردار شده است .

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.