رتبه بندی راعتمادمشتریان بانکداری اینترنتی

رتبه بندی راعتمادمشتریان بانکداری اینترنتی
فروشنده
تاریخ انتشار
۱۱ آذر ۱۳۹۷
تعداد بازدیدها
6307 بازدید
20,000 تومان

مقاله ارشد (رتبه بندی عوامل موثربراعتمادمشتریان به خدمات بانکداری اینترنتی بامدل تاپسیس)

اعتماد دراین پزوهش ارزشهای سازمانی بانک ملت بیان شده است .

درواقع یکی از اهداف ارائه خدمات بانکی به خصوص در بانکهای  خصوصی فروش محصول

وخدمات و کسب سود آوری است که این در قالب تداوم رابطه مشتریان با بانک و حفظ

و تداوم این رابطه و تکرار استفاده از خدمات حاصل میشود. ازانجا تعداد کاربران اینترنتی درایران زیاد است

ونیز میزان کاربران بانکداری اینترنتی کم می باشد و بانکها سرمایه گذاری زیادی

دراین عرصه انجام داده اند و بازدهی کم به نسبت سرمایه گذاری در این عرصه به دست می اورند

دراین تحقیق ما برانیم تا بررسی نماییم چه عواملی باعث جلب اعتماد  مشتریان

به بانکداری اینترنتی و گرایش مشتریان به استفاده از این خدمات می شود.

۱)بیان مساله

با وجود اینکه در بسیاری از کشورها، میلیو نها دلار در جهت ایجاد سیستم های بانکداری

الکترونیک هزینه شد ه است، گزارش ها حاکی از آن است که علیرغم دردسترس بودن این سیستمها،

کاربران بالقوه از این خدمات استفاده نمی کنند و بانکداری سنتی از طریق شعبه هم چنان به عنوان روش اصلی برای انجام مبادلات

وعملیات بانکی در بسیاری کشورها باقی مانده است که این اتفاق موجب نگرانی بانک ها شده است.

با توجه به آمار استفاده ازخدمات الکترونیکی واستفاده خدمات غیرحضوری بانکهای ایرانی می توان به اهمیت اعتماد

و فراخوانی مردم به استفاده از خدمات غیر حضوری وکاهش هزینه های مربوطه پرداخت و چالشهای این مسیر را شناخت و درجهت رفع موانع موجود گام برداشت.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.