چشم انداز مدیریت گردشگری
دیدگاه نسل بر رفتار مصرف کننده: بازار برونگرای بالقوه گردشگری چین
چکیده:
این مطالعه نشان دهنده یک تلاش پیشرو به منظور بررسی رفتار مصرف کننده گردشگری
(انگیزه، منابع اطلاعاتی، انتخاب مقصد، الویت فعالیت سفر و معیار ارزیابی مقصد) در
بازار بالقوه برونگرای چین از دیدگاه نسل میباشد. با هدف قرار دادن تمام چین،
از تعداد ۴۰۴۷ پاسخ دهنده که پنج نسل را پوشش می دهند، نیروی جدید استخدام کردیم:
نسل کمونیست قوی (FCG)، نسل منحرف (LG)، نسل بهسازی و گشایش (ROG)، نسل تک فرزند (OG) و
نسل جهان بین (GG) برای انجام آزمون کای-دو، آزمون های ANOVA و تحلیل مکاتبات. نتایج تفاوت های مهم و برخی
از شباهت ها در رفتار های گردشگری در میان نسل ها را نشان میدهد. از طریق تحقیقات تجربی،
این مطالعه نظریه نسل از دیدگاه یک کشور شرقی را پشتیبانی میکند و گسترش می دهد و اطلاعات مفیدی را برای محققان و متخصصان فراهم میکند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.