ترجمه انفرادی ۲ روش داستان سرایی به انگلیسی

ترجمه انفرادی ۲ روش داستان سرایی به انگلیسی
فروشنده
تاریخ انتشار
۱۴ دی ۱۳۹۷
تعداد بازدیدها
7586 بازدید
14,900 تومان

دانلود ترجمه انفرادی ۲ روش داستان سرایی برای آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان جوان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی زبان آموزان ایرانی

چکیده

این مطالعه به بررسی اثرات روش قصه گویی بر بهبود  دانش واژگانی زبان آموزان می پردازد . به این منظور، ۳۰ زبان آموز  بالاتر از سطح پایه  (از جمعیت ۱۳۴ نفری) با استفاده از ابزار آزمون تعیین سطح انتخاب شدند و به دو گروه تقسیم شدند :

۱-  تجربی و  یک گروه :آزمون انتخاب کردن و به ۲ گروه قرار گرفتند. شرکت کنندگان از میان زبان آموزان جوان  زبان خارجه که بین ۸ و ۱۴ ساله بودند،  انتخاب شدند . آنها در حال حاضر برای زبان انگلیسی در کلاس های مرکز زبان پایا ، اصفهان، ایران ثبت نام کرده اند.

مواد آموزشی، آنها عمدتا توسط  معلم /محقق تهیه شد . بر اساس بخش هایی از کتاب Backpack –که در مرکز زبان پایا تدریس می شود- و برخی داستان های  توسط معلم / محقق همراه با ارائه تصویری با استفاده از نرم افزار پاورپوینت  تهیه و تنظیم شد.

در اجرای این مطالعه،  به شرکت کنندگان واژگان کلیدی از طریق تصاویر و حرکات آموزش داده شد.

وقتی که شرکت کنندگان کلمات جدید را شناختند ، معلم شروع به گفتن  داستان ها می کند. در حال خواندن داستان، معلم توجه شرکت کنندگان را به ارائه پاورپوینت که شامل نمایش بصری داستان  به منظور تسهیل فرایند درک است ، جلب می کند . پس از درک داستان ، یک  پس آزمون برای ارزیابی پیشرفت  شرکت کنندگان برگذار می شود  . نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که رویکرد داستان سرایی برای تدریس واژگان  برای گروه تجربی موثر است.

همه شرکت کنندگان گروه تجربی  افزایش معناداری در دانش واژگان خود را  ، در مقایسه با گروه کنترل، تجربه کردند  . در نهایت،  میزان علاقه شرکت کنندگان گروه تجربی از نظر انگیزه افزایش یافته بود.

کلمات کلیدی: آموزش زبان، نرخ انگیزه، روش داستان سرایی، دانش واژگان

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.