کاربرد نظریه های ارتباطات: اقناع و تبلیغ

فروشنده
تاریخ انتشار
۳۱ فروردین ۱۳۹۸
تعداد بازدیدها
3568 بازدید
3,900 تومان

دانلود تحقیق کاربرد نظریه های ارتباطات: اقناع و تبلیغ

مقدمه

اگر به محیطی که در آن زندگی می کنیم، با دقت نظری بیافکنیم تلاش های اقناعی را به راحتی مشاهده می کنیم:

در واقع اقناع به بخش جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده است.

آگهی دهنده ای که از ارتباطات جمعی برای فروش کالاهای خود استفاده می کند، دست به اقناع می زند.

نامزد سیاسی که مبادرت به خرید آگهی های روزنامه می کند

یا سازمان بهداری که از طریق رادیو افراد را به ترک سیگار تشویق می کند.

همه به نوعی از طریق پیام های ارتباط جمعی تلاش می کنند تا تغییراتی در اشخاص به وجود آوردند (تانکارد ۱۳۸۱).

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.