چکیده:
مطالعات انجام شده در زمینه های تولیدی به طور تجربی نشان می دهد که عملیات موثر، منجر به عملکرد کاربردی بهتری شده است. با این حال، این مطالعات تحت تاثیر شیوه های مدیریتی بیش از خدمات مبتنی بر تولید هستند. در بررسی مدیریت موثر خدمات، بر کیفیت خدماتی که بر اساس درک و انتظار مشتری هستند، تاکید بیشتری دارد. بنابراین، بررسی مجدد رویکرد نسبت به درک مدیریت موثر خدمات به عنوان مکانیسم در دستیابی به مزیت رقابتی، ضروری است. برای پر کردن خلاء، این مطالعه در محیطی خدماتی انجام میشود و از دیدگاه مدیر عملیات خدمات مشاهده میشود. رویکرد مورد استفاده در این کیفی و کمی میباشد.
این روشها شش عامل مهم را به منظور ایجاد مدیریت عملیات خدمات جامع به کار میبندد. تجزیه و تحلیل های همبستگی نشان دهنده رابطه نسبتا قوی با عوامل هستند. علاوه بر این بعد، تجزیه و تحلیل اعتماد و اعتبار، نشان میدهد که مدل عوامل سازگار است و تقریبا تخمین نزدیکی در جامعه را نشان میدهد. این مطالعه چارچوب رویکرد سیستماتیک را برای درک تجربی مدیریت موثر در یک محیط خدماتی عرضه میکند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.