تحقیق کامل تجارت الکترونیکی تلفیقی و قرآیند تعیین الگوهای سودمند تجاری
تجارت الکترونیکی در حال پیشرفت است و همگام با این پیشرفت ، شرکت ها علاقه بیشتری دارند
تا در زمینه پیشرفت تجارت آن لاین (ONLINE) سرمایه گذاری کنند .
در کتاب COMMERCE SOFTWARE TAKESOFF ، نویسندگان تحقیق forrester نوشتند
که در سال ۱۹۹۹ تجارت آن لاین در زمینه خرده فروشی مصرف کننده حدود ۳/۲۰ میلیارد
دلار بوده است و پیش بینی شده است که تا سال ۲۰۰۳ به بیش از ۱۴۴ میلیارد دلار برسد .
حدود ۲۵۰۰ شرکت جهانی در سال ۲۰۰۰ میلادی نسبت به سال ۱۹۹۹ بیش از ۷۲%
در زمینه تجارت الکرونیکی سرمایه گذاری خواهند کرد . سایت های موجود از اندازه گیرهای اولیه
همچون تعداد بازدید صفحات استفاده می کنند اما نیاز برای تحلیل و خصوصی سازی با توجه به نیاز های متفاوت روز به روز افزایش می یابد . در کتابMeasuring websuccess نویسندگان ادعا می کنند که افراد پیشرو از واحدهای متدی برای ایجاد خصوصی سازی استفاده می کنند
و اینکه شرکت ها به هوش شبکه نیاز دارند نه به تحلیل موارد ثبت شده .
ابزار data mining به کشف الگوهای داده ها کمک می کنند . تاکنون شرکتها یی که بر روی ساختار افقی وسایل الگو ساز data mining متمرکز شده بودند ،
پیشرفت تجارت کمی داشتند . میزان خرید بسیاری از شرکت ها بدین قرار است : دریافت علوم فشرده توسط Gentia در حدود ۳ میلیارد دلار ، هماهنگی بسیار بالا توسط yahoo در حدود ۳/۲ میلیون دلار
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.