تجارت الکترونیکی تلفیقی و فرآیند الگوهای تجاری

تجارت الکترونیکی تلفیقی و فرآیند الگوهای تجاری
فروشنده
تاریخ انتشار
۳۰ آبان ۱۳۹۷
دسته بندی
تعداد بازدیدها
4740 بازدید
14,500 تومان

تحقیق کامل تجارت الکترونیکی تلفیقی و قرآیند تعیین الگوهای سودمند تجاری

تجارت الکترونیکی در حال پیشرفت است و همگام با این پیشرفت ، شرکت ها علاقه بیشتری دارند

تا در زمینه پیشرفت تجارت آن لاین (ONLINE) سرمایه گذاری کنند .

در کتاب COMMERCE SOFTWARE TAKESOFF ، نویسندگان تحقیق  forrester نوشتند

که در سال ۱۹۹۹ تجارت آن لاین در زمینه خرده فروشی مصرف کننده حدود ۳/۲۰ میلیارد

دلار بوده است و پیش بینی شده است که تا سال ۲۰۰۳ به بیش از ۱۴۴ میلیارد دلار برسد .

حدود ۲۵۰۰ شرکت جهانی در سال ۲۰۰۰ میلادی نسبت به سال ۱۹۹۹ بیش از ۷۲%

در زمینه تجارت الکرونیکی سرمایه گذاری خواهند کرد . سایت های موجود از اندازه گیرهای اولیه

همچون تعداد بازدید صفحات استفاده می کنند اما نیاز برای تحلیل و خصوصی سازی با توجه به نیاز های متفاوت روز به روز افزایش می یابد . در کتابMeasuring websuccess  نویسندگان ادعا می کنند که افراد پیشرو از واحدهای متدی برای ایجاد خصوصی سازی استفاده می کنند

و اینکه شرکت ها به هوش شبکه نیاز دارند نه به تحلیل موارد ثبت شده .

ابزار data mining به کشف الگوهای داده ها کمک می کنند . تاکنون شرکتها یی که بر روی ساختار افقی وسایل الگو ساز data mining  متمرکز شده بودند ،

پیشرفت تجارت کمی داشتند . میزان خرید بسیاری از شرکت ها بدین قرار است : دریافت علوم فشرده توسط Gentia  در حدود ۳ میلیارد دلار ، هماهنگی بسیار بالا توسط yahoo   در حدود ۳/۲ میلیون دلار

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.