بازاریابی اجتماعی در سطح بین المللی ورزش

بازاریابی اجتماعی در سطح بین المللی ورزش
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۳ دی ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها
1665 بازدید
19,000 تومان

تعدادی از اندیشمندان و صاحب‌نظران دانش بازاریابی، عقیده دارند که

تأکید مفهوم بازاریابی تنها بر تأمین نیازها و خواسته‌های مشتریان است

و سلامت اجتماعی و جامعه جایگاهی در این فلسفه ندارد.

آنها بر این باورند که مدیران سازمانها موظفند اهداف و مقاصد خود را گسترش دهند

و ضمن آن تلاش کنند تا نیازها، خواسته ها و منافع بازارهای هدف خود را تعیین نمایند

تا شرکتشان بتواند در مقایسه با شرکتهای رقیب این نیازها و خواسته ها را به صورت کارآمدتر و کاراتر تأمین نماید.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.