تعدادی از اندیشمندان و صاحبنظران دانش بازاریابی، عقیده دارند که
تأکید مفهوم بازاریابی تنها بر تأمین نیازها و خواستههای مشتریان است
و سلامت اجتماعی و جامعه جایگاهی در این فلسفه ندارد.
آنها بر این باورند که مدیران سازمانها موظفند اهداف و مقاصد خود را گسترش دهند
و ضمن آن تلاش کنند تا نیازها، خواسته ها و منافع بازارهای هدف خود را تعیین نمایند
تا شرکتشان بتواند در مقایسه با شرکتهای رقیب این نیازها و خواسته ها را به صورت کارآمدتر و کاراتر تأمین نماید.
راهنمای خرید:
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.