تحلیل روابط اعتماد آنلاین در تجارت الکترونیک

فروشنده
تاریخ انتشار
۱۶ آبان ۱۳۹۷
تعداد بازدیدها
9841 بازدید
19,900 تومان

یک فرا تحلیل روابط اعتماد آنلاین در تجارت الکترونیک

 چکیده

این فرا تحلیل نقش اعتماد آنلاین مصرف کننده را در تجارت الکترونیک بررسی می کند.

این تجزیه و تحلیل نشات گرفته از ۱۶ رابطه دو به دو  حاصل از ۱۵۰ تحقیق تجربی در مورد

اعتماد آنلاین است که اعتماد آنلاین روابط مهمی با سوابق  انتخابی و(به عنوان مثال،دریافتن

حریم خصوصی،دریافتن کیفیت خدمات)پیامد ها دارد. (به عنوان مثال، وفاداری،تکرار قصد خرید).

با این حال، تجزیه و تحلیل اضافی ویژگی های روش شناسی را مانند مطالعه طرح، نوع

وبسایت و نوع اقلام مورد استفاده برای اندازه گیری ساختار اعتماد مناسب در برخی از

روابط اعتماد آنلاین را نشان می دهد. این تجزیه و تحلیل اضافی نشان می دهد بین اعتماد

آنلاین و روابط، پیشینه ی نسبی ای وجود دارد.این تحلیل های اضافی نشان می دهد که ارتباط بین اعتماد آنلاین و سوابق و پیامدهای آن،

همزمان بیشتر ویژه و پیچیده و ظریف از پیش بینی های قبلی هستند.

در این تحقیق پیامدهای تحلیلی برای نظریه، تمرین و تحقیقات آینده مورد بحث قرار گرفته است.

مقدمه

اعتماد مصرف کننده آنلاین یک ساختار مهم است که بارها در ادبیات تجارت الکترونیک مورد مطالعه قرار میگیرد.

اعتماد آنلاین معمولا به عنوان یک واسطه در مدل های پژوهشی، بین سوابق انتخاب شده و پیامدهای آن بیان میشود.

سوابق اعتماد آنلاین مورد مطالعه قرار میگیرد تا میزان تاثیر گذاری آن تعیین شود. پیامد ها و نتایج اعتماد آنلاین مورد بررسی قرار میگیرد تا میزان تاثیر گذاری آن بر روی قصد مشاری برای مصرف،مصرف کردن و یا ادامه مصرف، در تجارت الکترونیک را تعیین کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.