پروژه کامل تاثیر موسیقی در رفتار خریداران فروشگاه های زنجیره ای
امـروزه نـه تنها در کشورهای پیشرفته بلکه در کشور ما هم هـزیـنه هــای زیـادی صـرف
مـحرک هـای موجـود در فروشگاه ها جهت افزایش فروش مـی گردد. ایـن عامل ناشی از
پیشرف های علم بازاریابی می باشد. اسـاسا استفـاده از مـوسیـقی بــه عـنوان یـکی
از ایــن مـحــرک هــا امــروزه در مـیــان فـروشگاه ها بسیار در خـورد تـوجه است.
برای تـوفیق در بـه کارگیری ایـن محرک بـاید بـه دانـش و نـتایج تحقیقات انجام شده در
این زمینه تجهیز و آگاهی یـافت و تـاثیر انـواع مـوسیـقی در افراد را بررسی کرد و انگیزه های خرید را مطالعه نمود. امروزه هزینه های زیادی جـهت اعمال این محرک ها در محیط داخلی فروشگاه ها صورت می گیرد. تنها با استفاده درست از بودجه تبلیغات و آگـهی هـای اثـر بـخش مـی تـوان بـه هـزینـه هـای صـرف شـده در این زمینه به عنوان یک سرمایه گذاری توجه کـرد. ایـنکـه در داخل فروشگاه ها از چه نوع موسیقی استفاده می شود اهمیت بسیار زیادی در جذب مشتری دارد.
مـشتریان حتی بر روی متن موسیقی نیز دقت فراوانی دارند. برای مثال متن موسیقی که از نظر فرهنگ و عرف جامعه درست و قـابل قبـول باشد در کیفت رضایتمندی افراد
و در نتیجه بر رفتار خرید آنها تاثیر قابل توجهی دارد. استفاده از مـوسیقی هـای مـردمی و نـزدیـک به فرهنگ بومی مشتریان می تواند در جذب آنها بسیار کارآمد باشد. این نکته را نـبایـد فـرامـوش کرد کـه خوشایند بودن فضای داخل فروشگاه می تواند تاثیر بسیار مستقیمی بر روی رفتار خرید مـشتریـان داشته باشد ، موسیقی مـفهوم زمـان را بـرای مـشتریـان تغییر می دهد و موجب ایجاد واکنش های متفاوت در خـریـداران مـی گـردد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.