بازاریابی الکترونیکی
کلمه بازاریابی دو مفهوم جداگانه در مدیریت امروز دارد:
۱- مجموعه ای از فعالیت های بازاریابی تخصصی که در درون بسیاری
سازمان ها انجام می شود مثل تحقیقات بازار، مدیریت نام تجاری، روابط عمومی و ارائه خدمت به مشتریان.
۲- یک رویکرد یا مفهومی که می تواند فلسفه اصلی کلیه فعالیت ها و
عملیات یک سازمان باشد. مثلا هر کسی در این سازمان یا شرکت می بایست
مفهوم مشتری مداری را در فعالیت ها و وظایف خود مد نظر قرار دهد.
مفهوم مدرن بازاریابی هر دو این مفاهیم را یکی کرده و تاکید می کند که بازاریابی
شامل مجموعه ای از فعالیتهای سازمانی و فرایندهایی است که به دنبال
تعیین نیازهای بازار هدف و ارائه کالا وخدمت به مشتریان و سایرافراد ذینفع خود مثل سهامداران و کارمندان است.
پس بازاریابی، به عنوان یک فعالیت حیاتی و یک خط مشی دهنده به
سایر فعالیت های سازمان، در قلب آن سازمان جای دارد. آن سازمان نیز می بایست بازارگرا/مشتری مدار بوده
و کلیه بخش های مختلف آن هم در راستای تامین نیاز پرسنل، مردم و مشتریان بطور کارا و موثر عمل کنند.
حال در این بین اینترنت و تکنولوژی های دیجیتال می تواند به عنوان یک بخش یکپارچه و جدایی ناپذیر از مفهوم بازاریابی مدرن باشد چرا که:
۱- می تواند برای پشتیبانی رده گسترده ای از فعالیت های سازمانی و فرایندهایی بکار رود که کالا و خدمات را به مشتری و سایر ذینفعان ارائه کند.
۲- یک رسانه ارتباطی قوی است که کلیه بخش های عملیاتی سازمان را یکپارچه می کند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.