بهترین هارا ارزان از ما بخرید
مقایسه ای میان نظر دانش اموزان و اموزگاران در مورد اجرای اموزش زبان ارتباطی در مدارس متوسطه ی مالزی
چکیده
طی دهه های اخیر بیشتر کشور ها در سراسر جهان روش اموزش
زبان انگلیسی خود را از رویکرد قدیمی اموزش که بیشتر بر روی اجرای معلمان
تاکید میرد به رویکرد دانش اموز محور تغییر دادند.
اموزش زبان:
اموزش زبان ارتباطی (clt) بیشتر بر روی تعامل دانش اموزان در کلاس تاکید میکند
و نظر بسیاری از پژوهشگران را در زمینه ی اموزش و یادگیری
زبان به خود جلب کرده است . اما clt بیشتر از کشور هایی که زبان رسمی
اشان انگلیسی بوده است سر بر اورده است در بسیاری از
کشور های EFL\ESL معلمان و دانش اموزان مشکلات بسیاری
در استفاده از CLTدر سیستم اموزشیشان دارند .وزیر اموزش مالزی
تمام کلاس های پایه ی دوم متوسطه را به اجرای CLT اختصاص داده است
در طی این تحقیق در اینترنت جستجو کردند و و بسیاری از پایگاه های
اطلاعاتی را بررسی کردند اما انها نتوانستند چیزی در مورد احساس معلمان و
دانش اموزان در مورد اصول CLT در مالزی به دست اورند . چیزی که بسیار مهم
به نظر میرسد این است که بدانیم نظر انها در مورد این دویکرد چه بوده و انها
در حقیقت در مدرسه چه کالری انجام داده اند . پژوهشگران تحقیقی کیفی
به منظور یافتن نظر معلمان و دانش اموزان و چالش های پیش رو برای
اجرای این روش در پایه ی دوم متوسطه انجام دادند .در این تحقیق از
متد نمونه برداری طبقه بندی استفاده کردند و انها معیار هایی را برای
انتخاب نمونه مانند سبک مدرسه و محیط مدرسه در ذهن داشتند .
به منظور این هدف ۳۰ دانش اموز و ۳۰ معلم در یک مصاحبه ی
نیمه ساختار یافته برای پاسخ گویی به سه مرحله مصاحبه شرکت کردند .
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.