مقاله و تحقیق کامل تاثیر مدل های چندنمایی (مولتی مودال) بر تدریس ویادگیری زبان
وقتی در باره یادگیری چند رسانه ای صحبت می کنیم، سوالات زیادی
در بارهٌ تأثیر اطلاعات و فناوری ارتباطات ICT بر روی زندگی مان به ذهنمان می رسد.
فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT سبب افزایش فرصت برای دانشگاها میگردد،
که این روش با ذخایر اطلاعاتی ومنابع اینترنتی به همراه ظرفیت محدود عوامل
یادگیری بر اساس روش چند رسانه ای گسترش یافته است.
دوره های آموزشی چند نمایی( مولتی مودال ) Multimodal شامل بکار گیری
روش های چند رسانه ای و ICT برای گسترش منابع پویا یی دوره های آزمایشی که
به روشهای حساس مختلف وتنوع سبک های یادگیری بکار برده می شود.
برای مثال :دوره ی مولتی مودال ممکن است شامل عناصری همچون شبیه سازی ،
نمودار های تعاملی ؛ عکس ها ، ابزار های سمعی بصری، آزمون ها و عوامل تعاملی، سحنرانی ها با پاور پونیت های صوتی و مدل های مرتبط، باچنین ارتباطی مفاهیم عمده در این مطالب ممکن است در روشهای مختلف ارائه شود.( نمایش های مضاعف ) برلی مثال هم در مدل بصری هم در مدل شنوایی ، این استراتژی فراگیران را برای درک کردن اینکه یادگیری آسانتر است و افزایش میزان توجه وبهبود عملکرد یادگیری هدایت می کند.
تفاوت های هم در مهارت ها ی رایانه ای و هم در مهارت های شناختی در میان فراگیران وجود دارد که این فناوری ها را متمایز میکند.
ICT ابزارهای جدیدد را که ما راجع به آن فکر میکنیم را معرفی کرده است، در نتیجه در روشهای که فکر میکنیم همه تغییر میکند (سنکی -۲۰۰۶)
ما بطور خاص در تأثیر این فناوری ها بر فرآیند های تولید و تفسیر زبان علاقه مند هستیم.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.