بهترین مقالات را ارزان از ما بخرید
چکیده
هدف از تولید سیستم توزیع هوشمند، انجام بهترین تخصیص برای کامیونهای
حمل کالاهای توزیع شونده و ارائه بهترین مسیر به این ادوات میباشد،
بطوریکه این عملیات منجر به کاهش چشمگیر مصرف انرژی در
ناوگان حمل و نقل شده و نظارت بر رانندگان و عوامل توزیع را
میسر نموده و خطای افراد را تا حدود زیادی کاهش میدهد. با ایجاد یک ارتباط دائم بین خردهفروش و شرکت توزیع کننده ،
نیاز به حضور دائم بازاریاب را به حضور با فاصله های بیشتر کاهش میدهد. طور کلی مزایای سیستم های توریع را می توان اینگونه برشمرد: صرفه جویی کلان در مصرف سوخت (سهم سیستم توزیع)، وحدت رویه و کنترل بازار (قیمت، انبارگردانی ،..) ،
افزایش قابل توجه در سرعت عرضه کالا و یکنواختی توزیع، کاهش چشمگیر هزینه شرکتها در توزیع و بالطبع کاهش قیمت تمام شده کالا،
بالارفتن سطح اگاهی عمومی از کالاهای موجود در بازار و درنتیجه افزایش فروش شرکتها،
مانیتورینگ تمام عوامل توزیع و بالطبع کاهش خطای انسانی و ایجاد یکی از بزرگترین قطبهای کار، خرید و گردشگری در کشور.
مقدمه
صمیم درباره کانال توزیع و فروش کالا، از جمله مهمترین تصمیماتی است که فرا روی مدیران قرار دارد.
تصمیم درباره توزیع کالا بر سایر تصمیمات بازاریابی تأثیر مستقیم میگذارد. نبض یک شرکت در دست شبکه توزیع و فروش آن است،
اما با همه این شرایط اغلب شرکتها به کانالهای توزیع کالاهای خود توجه کافی ندارند
و این امر گاه عواقب زیانباری برای آنان به دنبال دارد و در مقابل، بسیاری از شرکتهای با استفاده از سیستمهای توزیع خلاق، به مزیت رقابتی دست یافتهاند.
بدون شک شرکتهای پخش مویرگی یکی از اساسیترین نقشها را در توزیع کالا در سطح کشور انجام میدهند.
نقش اساسی این شرکتها در توزیع کالاها و رساندن آنها به دست مصرف کنندگان بر هیچ کس پوشیده نیست.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی بدون شک شرکتهایی در دنیای تجارت موفق خواهند بود
که از سرعت عمل، دقت و کیفیت مناسبی در ارائه محصولات خود برخوردار باشند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.