بهترین هارا ارزان از ما بخرید
مقاله بازخورد آموزش آنلاین زبان خارجی
چکیده :
بازخورد اصل مهم آموزش الکترونیکی میباشد. این اصطلاح در ارتباط با شکل جدید یادگیری خیلی زود اتفاق افتاد.
تولید کنندگان برنامه آموزش الکترونیکی به آگاهی از میزان رضایت کاربران از محصولاتشان علاقه مند بودند. آنها انتقادات مثبت و منفی کاربران را جمع آوری می کنند و اطلاعات به دست آمده را بازخورد می نامند.
زنجیره اطلاعات از یک کاربر برنامه به نویسنده برنامه، طراح یا تولید کننده در حال اجرا بود.
در بخش اول این مقاله به طور خلاصه محتوای این مفهوم را در سیستم آموزش الکترونیک از جنبه تاریخی بررسی می کنیم.
بخش بعدی هدف کاربرد بازخورد در زمان کنونی را شرح میدهد. بخش سوم پیشنهاداتی از انطباق بازخورد را ارائه می دهد و برخی از چنین شرایط و شخصی سازی را لیست می کند. نتیجه گیری مقاله، منابع روش شناختی از شخصی سازی را نشان می دهد.

۱ . مقدمه
از طریق “بازخورد” به اطلاعاتی برای دانش آموز دست مییابیم که بتوانیم فرآیند یادگیری آنها را دریابیم (Mares، Kliivohlavý، ۱۹۹۵).
از طریق بازخورد، دانش آموز از کیفیت یادگیری خود آگاه میشوند، و باتوجه به آن قادر به تنظیم روند یادگیری میشوند.
بازخورد اصل اساسی ارزشیابی تکوینی میباشد. اطلاعات ارزیابی تعیین شده، به منظور نمایش نقاط قوت و ضعف عملکرد دانش آموزان در نظر گرفته میشود.
بازخورد باید به دانش آموز کمک کند، نه اینکه او را از فعالیت بعدی بازدارد یا بترساند.
بازخورد بدون شک برای پرهیز از کنایه، برتری دادن یا به استهزا گرفتن دوری جستن از سرکوبی معنی اصلی آن، ضروری است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.