رسانه های اجتماعی و بازاریابی ورزشی

فروشنده
تاریخ انتشار
۱۸ اسفند ۱۳۹۶
تعداد بازدیدها
4271 بازدید
15,000 تومان

رسانه های اجتماعی و بازاریابی ورزشی بررسی انگیزه ها و محدودیت از توییتر کاربر

در یک مقاله توسط Nielsen online (MC Giboney-2009) گزارش نشان میدهد توییتر از ۲۰۰۸ تا فوریه ۲۰۰۹ کاربران خودرا از ۴۷۵۰۰۰ به بیش از هفت میلیون افزایش داد.

از لحاظ درصد، این تقریبآ ۱,۴۰۰% رشد بو. تا سال ۲۰۱۰ کاربران توییتر توسط sysoms که یک شرکت نظارت رسانه های اجتماعی بود، ۱۰۰ میلیون افزایش یافت (Van Grove-2010)

اخیرآ گزارش ها افزایش ۲۰۰ میلیونی توییتر را نشان میدهد.

توییتر سرویسی است که کاربران میتوانند از طریق استفاده از ۱۴۰ شخصیت ارتباط برقرار کنند. توییتر ویژگی هایی بت رسانه های ارتباطی مردم را در یک راه ساده ،سریع

به اشتراک می گذارد.

این شبکه عناصری شبیه به ایمیل ، پیام های فوری، RSS، پیام کوتاه، وبلاگ نویسی، شبکه های اجتماعی و غیره دارد توییتر یک شبکه و میکرو وبلاگ نویسی خدمات اجتماعی رایگان است که به کاربران خود برای ارسال و دریافت توییت از کاربران دیگر امکان میدهد

. این پیام ها میتواند به طور خودکار به کاربران ” پیروان ” ارسال و تحویل داده شود.

این اطلاعات منجر به هدف اصلی این تحقیق میشود که برای تعیین این استدلال است که چرا افراد را به عنوان یک رسانه برای دنبال کردن ورزشکاران مورد علاقه شان انتخاب می کنند

و مدلی را برای کمک به درک درستی  از رفتار مصرف کنند، پیشنهاد میدهد

.بطور خاص تر، این مطالعه به بررسی انگیزه ها ومحدود نمودن عوامل تأثیر گذار مصرف توییتر ورزشی می پردازد.این  مطالعه  منحصر به فرد است چرا که به بررسی انگیزه ها و محدودیت ها به طور همزمان می پردازد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.