دانلود پاورپوینت پروژه سیستم اطلاعات مدیریت
بازارهای الکترونیک
بازار، مکانی برای تبادل کالا و خدمات بین خریدار و فروشنده است.
زنجیره های ارزشی هر بازار از دیدگاه سازمانی :
١- زنجیره ارزشی داخلی سازمان
٢- زنجیره عرضه
٣- زنجیره مشتری
بازار الکترونیک ، محدوده ای است که در آن سازمان های خریدار و فروشنده همدیگر را به صورت الکترونیک ملاقات می کنند.
کسب و کار الکترونیک
عموماً ، به فعالیت های داخل بازارهای الکترونیک گویند
فراتر از تجارت الکترونیک است
انجام مبادلات بین افراد وسازمان ها وهمچنین فعالیت های الکترونیکی درون و برون سازمانی که چنین مبادلاتی را تسهیل می کنند
فرآیند الکترونیکی کردن تمامی شکل های کسب و کار درسازمان ها و شرکت ها ، جهت دستیابی به اهداف سازمانی
خرید و فروش و مبادله اطلاعات مرتبط با کالا وخدمات بر روی شبکه های ارتباطی اعم از اینترنت ، اینترانت ، واکسترانت
مبین تعامل بین چهار جزء خریدار، فروشنده ، طرف سوم و فناوری می باشد
سه فاکتور اساسی در تجارت الکترونیکی :
١- سرعت عمل
٢- وفق پذیری
٣- کیفیت
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.