دانلود مقاله مدل های چندنمایی مولتی مودال بر تدریس ویادگیری زبان
خلاصه
وقتی راجع به یادگیری چند رسانه ای صحبت می کنیم،می توانیم برای متوجه شدن تاثیر اطلاعات و فناوری ارتباطات((ICT برزندگی خود سوالات بسیاری بپرسیم.
ICT دستورالعمل های جدیدی را معرفی کرده که قبلا طرز فکر مت آنگونه بود و در نهایت راههایی را نیزنشان داده که فکر می کنیم عوض خواهد شد.
هویت های جدیدی به وسیله ارتباط بین ابزار ارتباطی بوجود می آید.
از دیدگاه زبان شناسی کاربردی ،در تاثیراتی که مهارتهای ارتباطی می تواند
بروی پروسه ی تولید زبان وترجمه ی آن داشته باشد به طور ویژه ای مشتاقیم.تصورمان اززبان وارتباط آن به طورداتی با ظهور رایانه و امکانات دیجیتالی اش تغییر کرده است.
ارتباطات نیز به طور قابل ملاحظه ای تغییر کرده اند.این تغییرات در اجتماع مدارس و
ارتباطی که بین معلمان و دانش آموزان این دوره،سبک های دیگردانشی که تاثیرات متقابل جامعه را بویسله ارتباط دیجیتالی آنلاین شامل می شود تاثیرگداشته است.
در این مقاله محققان عملکرد در ICT، یادگیری چند رسانه ای و اصولش،CALL و فواید
و مفهوم یادگیری چند رسانه ای را مورد بحث قرار می دهد.سپس درمورد یادگیری چند نمایی و فراگیری زبان دوم و مفهوم چندنمایی در یادگیری وتدریس زبان بحث خواهدکرد.
مروری بر مقاله چگونگی تاثیر مدل های چندنمایی بر پروسه ی تدریس ویادگیری را تعیین می کند.
پیوست- یادگیری چندرساته ای،ارتباط ،ICT ، CALL،تولید،ترجمه و نمایش.
مقدمه
وقتی در باره یادگیری چند رسانه ای صحبت می کنیم، سوالات زیادی در بارهٌ تأثیر اطلاعات و فناوری ارتباطات ICT بر روی زندگی مان به ذهنمان می رسد.
فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT سبب افزایش فرصت برای دانشگاها میگردد، که این روش با ذخایر اطلاعاتی ومنابع اینترنتی به همراه ظرفیت محدود عوامل یادگیری بر اساس روش چند رسانه ای گسترش یافته است.
دوره های آموزشی چند نمایی( مولتی مودال ) Multimodal شامل بکار گیری روش های چند رسانه ای و ICT برای گسترش منابع پویا یی دوره های آزمایشی که به روشهای حساس مختلف وتنوع سبک های یادگیری بکار برده می شود.
برای مثال :دوره ی مولتی مودال ممکن است شامل عناصری همچون شبیه سازی ،
نمودار های تعاملی ؛ عکس ها ، ابزار های سمعی بصری، آزمون ها و عوامل تعاملی، سحنرانی ها با پاور پونیت های صوتی و مدل های مرتبط، باچنین ارتباطی مفاهیم عمده در این مطالب ممکن است در روشهای مختلف ارائه شود.
( نمایش های مضاعف ) برلی مثال هم در مدل بصری هم در مدل شنوایی ، این استراتژی فراگیران را برای درک کردن اینکه یادگیری آسانتر است و افزایش میزان توجه وبهبود عملکرد یادگیری هدایت می کند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.