دانلود مقاله اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی آنلاین در رفتار مصرف کننده
چکیده
رسانه های اجتماعی این امکان را می دهد تا مشتریان برای برقراری ارتباطی چشم انداز به طور مستقیم و یا در مورد نام تجاری خود با دوستان به اشتراک بپردازند. با این حال، سوال واضح است : که مردم در تعامل آنلاین و در فعالیت های آنلاین چگونه درگیر هستند؟
این مقاله با هدف پاسخ به این سوال بر اساس یک مطالعه در خصوص فعالیت های آنلاین ۲۳۶ کاربران رسانه های اجتماعی، با شناسایی انواع مختلف کاربران، یک تقسیم بندی از این کاربران و یک مدل خطی به بررسی چگونگی مختلف پیش بینی مربوط به شبکه های اجتماعی تاثیر مثبت بر ادراک پاسخ دهندگان از تبلیغات آنلاین انجام شده است. می تواند کمک به کشف چگونگی تعامل با انواع مختلف مخاطبان به منظور به حداکثر رساندن اثر از استراتژی بازاریابی آنلاین شود.
کلمات کلیدی: بازاریابی رسانه های اجتماعی، رفتار مصرف کننده آنلاین، تقسیم بندی آنلاین، مدل سازی فعالیت های آنلاین
تعریف
اینترنت و رسانه های اجتماعی برای این است که چگونه با مصرف کنندگان و بازاریابان ارتباط برقرار کنید. اینترنت دارای ویژگی های متمایز، مانند (پترسون و همکاران، ۱۹۹۷)
– قابلیت ذخیره ارزان مقادیر زیادی از اطلاعات در مکان های مختلف مجازی
– در دسترس بودن ابزاری قدرتمند و ارزان از جستجو، سازماندهی و انتشار چنین اطلاعاتی
– تعامل و توانایی ارائه اطلاعات در مورد تقاضا
-قابلیت به عنوان یک رسانه معامله خدمت
– قابلیت به عنوان یک رسانه توزیع فیزیکی برای برخی کالاها (نرم افزار به عنوان مثال، خدمت)
– ورود نسبتا کم و هزینه های استقرار برای فروشندگان.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.