دانلود ترجمه رسانه های اجتماعی و بازاریابی ورزشی بررسی انگیزه ها و محدودیت از توییتر کاربر

دانلود ترجمه رسانه های اجتماعی و بازاریابی ورزشی بررسی انگیزه ها و محدودیت از توییتر کاربر
فروشنده
تاریخ انتشار
۱۴ دی ۱۳۹۷
تعداد بازدیدها
9107 بازدید
14,900 تومان

دانلود ترجمه رسانه های اجتماعی و بازاریابی ورزشی بررسی انگیزه ها و محدودیت از توییتر کاربر

مقدمه

در یک مقاله توسط Nielsen online (MC Giboney-2009) گزارش نشان میدهد توییتر از ۲۰۰۸ تا فوریه ۲۰۰۹ کاربران خودرا از ۴۷۵۰۰۰ به بیش از هفت میلیون افزایش داد.

از لحاظ درصد، این تقریبآ ۱,۴۰۰% رشد بو. تا سال ۲۰۱۰ کاربران توییتر توسط sysoms که یک شرکت نظارت رسانه های اجتماعی بود، ۱۰۰ میلیون افزایش یافت (Van Grove-2010) .

اخیرآ گزارش ها افزایش ۲۰۰ میلیونی توییتر را نشان میدهد. توییتر سرویسی است که کاربران میتوانند از طریق استفاده از ۱۴۰ شخصیت ارتباط برقرار کنند. توییتر ویژگی هایی بت رسانه های ارتباطی مردم را در یک راه ساده ،سریع به اشتراک می گذارد. این شبکه عناصری شبیه به ایمیل ، پیام های فوری، RSS، پیام کوتاه، وبلاگ نویسی، شبکه های اجتماعی و غیره دارد. توییتر یک شبکه و میکرو وبلاگ نویسی خدمات اجتماعی رایگان است که به کاربران خود برای ارسال و دریافت توییت از کاربران دیگر امکان میدهد. این پیام ها میتواند به طور خودکار به کاربران ” پیروان ” ارسال و تحویل داده شود. این اطلاعات منجر به هدف اصلی این تحقیق میشود که برای تعیین این استدلال است که چرا افراد را به عنوان یک رسانه برای دنبال کردن ورزشکاران مورد علاقه شان انتخاب می کنند و مدلی را برای کمک به درک درستی  از رفتار مصرف کنند، پیشنهاد میدهد.بطور خاص تر، این مطالعه به بررسی انگیزه ها ومحدود نمودن عوامل تأثیر گذار مصرف توییتر ورزشی می پردازد.این  مطالعه  منحصر به فرد است چرا که به بررسی انگیزه ها و محدودیت ها به طور همزمان می پردازد.

Hur,Ko و Valcich شروع به دنبال کردن انگیزه  ومحدودیت هواداران برای مصرف رسانه های آنلاین کردند. با این حال مدلشان بطور قابل توجهی فادر به پیش بینی محدودیت ها نبود. تحقیقات بیشتر در رفتار و فانتزی مصرف کننده ها ی ورزشی در ادغام انگیزه ها و محدودیت ها در یک مدل موفق بود.

Soe,Green یک ابزار قابل اعتماد که با آنها قادر به اندازه گیری انگیزه های مصرف کنندگان برای مصرف آنلاین بودند را، توسعه دادند. با این حال محدودیت خطاب نشده است. رسانه های اجتماعی اغلب از سوی سازمان های ورزشی و ورزشکاران بعنوان ابزاری برای برقراری ارتباط با طرفداران استفاده میشود.

 

رسانه های اجتماعی و بازاریابی ورزشی:

بررسی انگیزه ها و محدودیت از توییتر کاربر

Chad wirkem perاستاد یار در گروه های ورزش های حرکتی ، استراحت و ورزش در دانشگاه ایالتی ایندیانا است. علایق پژوهشی او عبارتند از :رفتار سازمانی، رفتار مصرف کننده و استفاده از رسانه های اجتماعی.

Ehoong hoon lim استادیار بازاریابی ورزشی و مدیریت در دانشکده بهداشت ، دانشگاه ایندیانا است. علایق پژوهشی او عبارتند از: بازاریابی ورزشی، رسانه ی ورزشی، مدیریت ورزشی، خشونت در رسانه ها، قمار ورزش آنلاین.

Adia wald burger دانشجوی دکتری در مدیریت ورزشی در دانشکده بهداشت عمومی دانشکاه ایندیانا است علایق پژوهسی او عبارتند از: ارتباطات ورزشی و رسانه های آنلاین با تمرکز بر ورزش المپیک و پارا المپیک.

چکیده:

این مطالعه به بررسی اینکه چه چیزی مصرف ورزشی توییتر(STC) محدود میکند یا تحت تأثیر فرار میدهد در زمینه ی ورزشکاران ؛میپردازد. علاوه بر این، پژوهش حاضر به ایجاد یک مدل معتبر و قابل اعتماد میکندکه از طریق آن محققان و پژوهش کران میتوانند توییتر انگیزه ها و محدودیت مصرف را اندازه گیری کنند. مدل ترکیب پیشنهادی شامل ۱۲ مورد با ۴ اقدام انگیزه (بعنوان مثال، اطلاعات ، سرگرمی ، گذر زمان و هواداری ) و ۱۲ مورد با ۴ اقدام محدودیت (بعنوان مثال: دردسترس ، افتصادی ، مهارت ها و اجتماعی) میباشد. برای تجزیه و تحلیل چارچوب مفهومی و عناصر از مقیاس روش مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) با یک نمونه راحتی از ۱۲۴,۱ پاسخ دهندگان استفاده شد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.