دانلود ترجمه انفرادی ۱ ارزیابی تأثیر آشکار و آموزش یادگیری الکترونیکی در توسعه توانایی تفکر انتقادی معلمان و دانش آموزان ایرانی
چکیده :
برای چندین سال فرض بر آن بوده است ، که تفکر انتقادی سهم مهمی را به عنوان دانش آموز مؤثر و معلم مؤثر بودن ایفا می کند.
هر چند، با وجود تحقیقاتی در مورد مفاهیم تفکر انتقادی در حوزه آموزش زبان پژوهش کمی توسعه مهارت تفکر انتقادی را از یک طرف در مورد معلمان به واسطه آموزش آشکار و از طرف دیگر در مورد دانش آموزان به واسطه آموزش آشکار و کاربرد یادگیری الکترونیکی و با استفاده از فن آوری در آموزش زبان بررسی کرده است.
در اولین مرحله ۲۰ معلم EFL(انگلیسی به عنوان زبان خارجی ) آزمون تفکر انتقادی کرنل (سطح X ) را قبل و بعد از آموزش آشکار در مورد تفکر انتقادی گرفتند.
در مرحله دوم ۱۲۰ دانش آموز EFL با استفاده از آموزش زبان سنتی و یادگیری الکترونیکی در دو گروه آموزش داده شده با استفاده از آزمون مهارت های تفکر انتقادی کالیفرنیا CCTST برای بررسی تأثیر هر دو رویکرد آموزش زبان در افزایش مهارت های تفکر انتقادی مورد آزمایش قرار گرفتند.
یافته ها نشان داد که آموزش آشکار استراتژیهای تفکر انتقادی به معلمان ،
بخصوص معلمان مرد، در توسعه تفکر به صورت انتقادی کمک می کند.
علاوه بر این، مشخص شد که کاربرد یادگیری الکترونیکی و استفاده از فن آمدی در آموزش زبان،
مهارت های قضاوت تفکر انتقادی را در دانش آموزان به خصوص دانش آموزان مرد افزایش می دهد.
کلمات کلیدی : تفکر انتقادی ، آموزش آشکار ، یادگیری الکترونیکی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.