تاثیر مدل های چندنمایی مولتی مودال بر تدریس

تاثیر مدل های چندنمایی مولتی مودال بر تدریس
فروشنده
تاریخ انتشار
۱۲ دی ۱۳۹۷
تعداد بازدیدها
7347 بازدید
10,900 تومان

دانلود ترجمه انفرادی تاثیر مدل های چندنمایی مولتی مودال بر تدریس ویادگیری زبان

خلاصه

وقتی راجع به یادگیری چند رسانه ای صحبت می کنیم،

می توانیم برای متوجه شدن تاثیر اطلاعات و فناوری ارتباطات((ICT برزندگی خود سوالات بسیاری بپرسیم.

ICT  دستورالعمل های جدیدی را معرفی کرده که قبلا طرز فکر مت آنگونه بود و در نهایت راههایی را نیزنشان داده که فکر می کنیم عوض خواهد شد.

هویت های جدیدی به وسیله ارتباط بین ابزار ارتباطی بوجود می آید.

از دیدگاه زبان شناسی کاربردی ،در تاثیراتی که مهارتهای ارتباطی می تواند بروی پروسه ی تولید زبان وترجمه ی آن داشته باشد

به طور ویژه ای مشتاقیم.تصورمان اززبان وارتباط آن به طورداتی با ظهور رایانه و امکانات دیجیتالی اش تغییر کرده است.

ارتباطات نیز به طور قابل ملاحظه ای تغییر کرده اند.

این تغییرات در اجتماع مدارس و ارتباطی که بین معلمان و دانش آموزان این دوره،سبک های دیگردانشی که تاثیرات متقابل جامعه را بویسله ارتباط دیجیتالی  آنلاین شامل می شود تاثیرگداشته است.

در این مقاله محققان عملکرد در ICT، یادگیری چند رسانه ای و اصولش،CALL و فواید و مفهوم یادگیری چند رسانه ای را مورد بحث قرار می دهد.سپس درمورد یادگیری چند نمایی و فراگیری زبان دوم و مفهوم چندنمایی در یادگیری وتدریس زبان بحث خواهدکرد.

مروری بر مقاله چگونگی تاثیر مدل های چندنمایی بر پروسه ی تدریس ویادگیری را تعیین می کند.

پیوست- یادگیری چندرساته ای،ارتباط ،ICT ، CALL،تولید،ترجمه و نمایش.

 

Abstract

When we talk about multimedia learning, we can ask several questions to ourselves understand the effect of information and communication technologies (ICT’s) on our lives. ICT’s have introduced new instructions that we use to think; consequently, the ways in which we think would also change. New identities are born that are connected to communication tools. From the viewpoint of applied linguistics, we are specifically interested in the effects that these communicative skills can have on the processes of language production and interpretation

. Our conceptions of language and communication have changed substantially with the arrival of computer and its digital capabilities. Communications have also changed considerably. These changes have affected the school communities and the relationships established between teachers and students now involve other modes of cognitive involvement and social interactions made possible by digital online communications. In this paper, the researchers discuss the issues of ICT, multimedia learning, its principles, CALL, its advantages and implications of multimedia learning

. Then multimodal learning, multimodality and second language acquisition, and implications of multimodality in language learning and teaching will be discussed. A review of the literature will determine how multimodal models affect the teaching and learning processes.

Index Terms—multimedia learning, communication, ICT’s, CALL, production, interpretation, representation

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.