دانلود تحقیق حرکات کششی ماهیچه ها

فروشنده
تاریخ انتشار
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
تعداد بازدیدها
4668 بازدید
25,900 تومان

دانلود تحقیق حرکات کششی ماهیچه ها

  • کشش ماهیچه ها بخش کلیدی یک برنامه ورزشی است.

حرکات کششی قبل از رفتن به محل کار (اگر ماهیچه های سفت و آسیب دیده دارید)

می تواند بدن را برای کار آماده کند.

حرکات کششی بعد از کار دامنه حرکت مفاصل را افزایش می دهد.

به طور کلی حرکات کششی باعث انعطاف پذیری، تعادل و هماهنگی بدن می شود.

حرکات کششی را باید به آرامی انجام داده و در هوای آزاد تنفس کنید ( نفس خود را نگه ندارید ) ،

با حرکات کششی دردناک نپرید یا آن را نگاه ندارید.

  • پس از انجام حرکات کششی،
  • احساس کشش ماهیچه ای طبیعی است اما اگر احساس درد می کنید زیاده روی کرده اید.
  • برای کشش ماهیچه ساق پا، به اندازه یک بازو با دیوار با یک وسیله محکم ورزشی فاصله بگیرید .
  • پای راست را پشت پای چپ قرار داده و زانوی پای راست را صاف نگه دارید .
  • در حالیکه پای چپ را به طرف جلو خم می کنید، پاشنه پای راست را به آرامی به زمین فشار دهید.
  • پشت بدن در این حالت باید صاف و مستقیم باشد و کفل ها رو به جلو باشند. (پای خود را به سمت درون یا بیرون نچرخانید .)

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.