جنسیت به عنوان یک واسطه رفتار متقابل مشتری
خلاصه
هدف – هدف این مقاله نشان دادن چگونگی رفتار خرید است که به عنوان یک مشتری آگاه
نزدیک شده است ، برای خدمات دریافت شده به همکاری متقابل نیاز دارد .
این تحقیق درصدد بررسی درگیری ، آگاهی و هویت به عنوان پیشگو های رفتار متقابل
مشتری است . دو جزء سازنده همکاری متقابل یعنی تشکر و اجبار برای پدید آوردن
ارتباطات مورد انتظار است . تأ ثیر برای مردان و زنان انتظار می رود تا متفاوت باشد .
طراحی / روش شناسی / رویکرد – شراب به عنوان یک طبقه محصول برای
آزمودن ارتباطات و الگو ها انتخاب شده بود . جمع آوری داده ها از طریق توزیع بررسی ها
برای بازدید کنندگان اتاق چشیدن طعم در شش کارخانه شراب سازی اجرا شده بود . داده ها با
استفاده از نمونه سازی معادله ساختاری تحلیل شده بودند .
یافته ها – تأ ثیر آگاهی ، هویت ، در گیری یافته های مهمی از تحقیق بودند . تفاوت های
بین مردان و زنان راجع به احساسات تشکر و اجبارشان و تأ ثیر آن بر خرید روشن است .
اجبار به انجام یک خرید یک تأ ثیر قوی تری بر روی رفتار خرید زنان دارد . در مقابل ،
تشکر ( احساس قدر دانی و سپاس گذاری به کارکنان ) یک دلیل قوی تری برای مردان بود تا
خریدی انجام دهند .
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.