جنسیت به عنوان یک واسطه رفتار متقابل مشتری

جنسیت به عنوان یک واسطه رفتار متقابل مشتری
فروشنده
تاریخ انتشار
۱۸ آبان ۱۳۹۷
تعداد بازدیدها
14969 بازدید
19,900 تومان

جنسیت به عنوان یک واسطه رفتار متقابل مشتری

خلاصه

هدف – هدف این مقاله نشان دادن چگونگی رفتار خرید است که به عنوان یک مشتری آگاه

نزدیک شده است ، برای خدمات دریافت شده به همکاری متقابل نیاز دارد .

این تحقیق درصدد بررسی درگیری  ،  آگاهی  و  هویت  به  عنوان  پیشگو های رفتار متقابل

مشتری است  .  دو جزء  سازنده  همکاری  متقابل  یعنی  تشکر  و  اجبار  برای  پدید  آوردن

ارتباطات مورد انتظار است . تأ ثیر برای مردان و زنان انتظار می رود تا متفاوت باشد .

طراحی / روش شناسی / رویکرد – شراب به عنوان یک طبقه محصول برای

آزمودن ارتباطات و الگو ها انتخاب شده بود . جمع آوری داده ها از طریق توزیع بررسی ها

برای بازدید کنندگان اتاق چشیدن طعم در شش کارخانه شراب سازی اجرا شده بود . داده ها با

استفاده از نمونه  سازی معادله ساختاری تحلیل شده بودند .

یافته ها – تأ ثیر آگاهی ، هویت  ،  در گیری یافته های مهمی از تحقیق بودند . تفاوت های

بین مردان و زنان راجع به  احساسات  تشکر  و اجبارشان  و تأ ثیر آن بر خرید روشن است .

اجبار به انجام یک خرید یک تأ ثیر قوی تری  بر روی  رفتار  خرید  زنان دارد  . در مقابل ،

تشکر ( احساس قدر دانی و سپاس گذاری به کارکنان ) یک دلیل قوی تری برای مردان بود تا

خریدی انجام دهند .

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.