- صفحه اصلی
- کاردانی/ کارشناسی/ مدیریت بازرگانی/ مدیریت جهانگردی
- تحقیق کامل در رابطه با چگونه اعتبار بازاریابان
تحقیق کامل در رابطه با چگونه اعتبار بازاریابان
می کنند نمی پردازد این تحقیق به نوعی از انواع علوم برای بررسی اعتبار و دخالت فروش
بازاریابی استفاده می کند . در این تحقیق از طریق مصاحبه از ۳۳۰ آگاهی دهنده
برای تفسیر سه مؤلفه با نام های ” مهارت ” ، ” اعتماد ” و ” نزدیکی بین فردی ” بهره می گیرد .
تفسیر و بررسی این سازه ها و مؤ لفه ها به فهم بهتر در یک سطح ” ماکرو ” ( کوچک ) مجهز می شود
و همچنین باعث برجسته سازی راهکارهایی که باعث بهبود درونی سطح کاری می شود
می شود .کلمات کلیدی = دخالت بازاریابی – فروش – اعتبار – مهارت – اعتماد – نزدیکی بین فردی
Interperpersonal – مشارکت proximity
طرح کلی مقاله
۱ – مقدمه
۲ – زمینه
۱- ۲ – دخالت بازاریابی – فروش
۲ – ۲ – اعتبار
۳ – متد و روش
۴ – نتایج
۱ – ۴ – موضوعات مهارت
۲ – ۴ – موضوعات اعتمادی ( قابل اعتماد )
۳ – ۴ – موضوعات نزدیکی ( مشارکت ) بین فردی
۴ – ۴ – موقعیت محیطی
۵ – بحث و کارکردهای تحقیق
۶ – محدودیت های تحقیق و تحقیقات آینده
۷ – تقدیر و تشکر
۱ – مقدمه
دنیای مستقل استراتژی بازاریابی و پروسه های اجرایی نیازمند این است
که عملکردهای فروش و بازاریابی ارائه شده ( S & M ) به خوبی با یکدیگر کار کنند
تا شرکتها بتوانند ارزشهای بالاتری به مشتریان ارائه کنند . ( Guenzi and Troilo 2007 ; Kotler
و سایرین ( ۲۰۰۶ ) و Krohmer و سایرین و ۲۰۰۲ ) تحقیقات در زمینه بکار گیری بازاریابی –
فروش نشان داده است که S & M یک رابطه ی صمیمی ایجاد نمی کند ، و این اختلاف ،
غیر همکارانه بودن و دوگانگی منفی در این رابطه کل این ” به کارگیری ” را دچار اختلال می کند
( Dewsnep & Jobber 2000 ; 2002 ) در میان فاکتورهایی که مربوط ” به کارگیری بازاریابی – فروش ” می شود ،
راهنمای خرید
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.

بررسی واحد تولید گوگرد در پالایشگاه های گاز و موازنه جرم آن
هویت کودکان ایران اسلامی
مقاله ای کامل درباره جهاد کشاورزی
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
0 فروش
بدون دیدگاه

جزئیات فایل
بازدید : 5738 بازدیدتاریخ انتشار : 02 آذر 1397
بروز رسانی : ۱۲ مهر ۱۳۹۹
حجم فایل : 148 kb
فرمت : word
فایل راهنما : پیشگفتار, مقدمه, چکیده ,منابع
ارسال توسط: 4projectt
برچسب ها : اخبار پیام نور / استخدام انجام پروژه دانشجویی / انتخاب واحد دانشگاه پیام نور / انجام پروژه دانشجویی / انجام پروژه دانشجویی برق / انجام پروژه دانشجویی کامپیوتر / انجام پروژه دانشجویی مدیریت / انجام تحقیق دانشجویی دانلود رایگان مقاله فارسیword / انواع پروژه / بانک تحقیق دانش آموزی / پرسشنامه / پرسشنامه اعتماد سازمانی / پرسشنامه الگوی / پرسشنامه الگوی ارتباطات خانواده فیتزپاتریک / پرسشنامه الونن / پرسشنامه انگیزش شغلی / پرسشنامه خریدنی / پرسشنامه رایگان / پرسشنامه ریچی / پرسشنامه ریچی و فیتزپاتریک / پرسشنامه هاکمن و اولدهام / پرسشنامه و فیتزپاتریک / پروژه / پروژه چیست تعریف پروژه در pmbok / پروژه دانشجویی کامپیوتر / پروژه دانشجویی کامپیوتر رایگان دانلود مقاله رایگان word / پروژه دانشچویی / پروژه رایگان / پیام نور مشهد / تحقیق / تحقیق آماده دانش آموزی / تحقیق آماده دانشجویی / تحقیق چیست / تحقیق دانشجویی / تحقیق دانشجویی رایگان / تحقیق در عملیات چیست / تحقیق درباره / تحقیق رایگان / تحقیق علمی / تحقیق کامل در رابطه با چگونه اعتبار بازاریابان از طریق دخالت ( تفسیر ) فروش – بازاری ساخته می شود ؟ / ترجمه / تعریف پروژه عمرانی / تعریف مدیریت پروژه / ثبت نام پیام نور / حقیق / خرید پروژه / خرید پروژه الکترونیک / خرید پروژه دانشجویی / خرید پروژه دانشجویی رشته کامپیوتر / خرید پروژه کارشناسی / خرید پروژه های دانشجویی الکتر / خرید تحقیق دانشجویی / دانشگاه پیام نور تهران / دانشگاه پیام نور گلستان / دانلود پرسشنامه / دانلود تحقیق رایگان با فرمت word / دانلود تحقیق رایگان با فرمتword. / دانلود تحقیق رایگان دانشجویی رشته حقوق / دانلود رایگان پروژه دانشجویی / دانلود رایگان پروژه دانشجویی دانلود پروژه با فرمت word / دانلود رایگان تحقیق دانش آموزی / دانلود رایگان تحقیق دانشجویی / دانلود رایگان مقاله تحقیق در عملیات / دانلود رایگان نمونه سوالات ارشد پیام نور با پاسخنامه / دانلود کتابچه نمونه سوالات پیام نور / دانلود مقاله رایگان word / دانلود مقالهپایان نامه / دانلود نمونه سوالات پیام نور نیمسال دوم 93-94 / روش تحقیق / سایت انجام پروژه / سایت پروژه دات کام رایگان / سایت تحقیق / سایت تحقیق دانش آموزی / سفارش پروژه / سوالات پیام نور / قیمت انجام پروژه های دانشجویی / قیمت تحقیق دانشجویی / کانال انجام پروژه های دانشجویی / گروه تلگرام پروژه دانشجویی / مدیریت پروژه پرسشنامه / معنی پروژه / مقاله / مقاله انگیزش رایگان / مقاله دانش آموزی / مقاله رایگان / نمونه تحقیق دانشجویی / نمونه سوال هشتم / نمونه سوال هفتم / نمونه سوالات / نمونه سوالات ادبیات پیش دانشگاهی تجربی / نمونه سوالات ادبیات فارسی پیش دانشگاهی تجربی / نمونه سوالات با پاسج پیام نور / نمونه سوالات پیام نور / نمونه سوالات پیام نور 95-96 / نمونه سوالات پیام نور ارشد / نمونه سوالات پیام نور رشته حقوق / نمونه سوالات پیام نور نیمسال اول 94-95 / نمونه سوالات پیام نور نیمسال اول 95-96 / نمونه سوالات پیام نور نیمسال دوم 94-95 / نمونه سوالات پیش دانشگاهی انسان / نمونه سوالات نهایی سوم دبیرستان / نمونه سوالات نهایی نهم / نمونه مقاله دانش آموزی / نیک / هاکمن و اولدهام شجویی رشته حقوق / هزینه انجام تحقیق دانشجویی / همکاری جهت انجام پایان نامه / همکاری در انجام پروژه دانشجوی / همکاری در انجام پروژه دانشجویی / همکاری در انجام پروژه های دانشجویی / همکاری در پروژه / ورود به سیستم گلستان پیام نور