تحقیق کامل در رابطه با چگونه اعتبار بازاریابان
می کنند نمی پردازد این تحقیق به نوعی از انواع علوم برای بررسی اعتبار و دخالت فروش
بازاریابی استفاده می کند . در این تحقیق از طریق مصاحبه از ۳۳۰ آگاهی دهنده
برای تفسیر سه مؤلفه با نام های ” مهارت ” ، ” اعتماد ” و ” نزدیکی بین فردی ” بهره می گیرد .
تفسیر و بررسی این سازه ها و مؤ لفه ها به فهم بهتر در یک سطح ” ماکرو ” ( کوچک ) مجهز می شود
و همچنین باعث برجسته سازی راهکارهایی که باعث بهبود درونی سطح کاری می شود
می شود .کلمات کلیدی = دخالت بازاریابی – فروش – اعتبار – مهارت – اعتماد – نزدیکی بین فردی
Interperpersonal – مشارکت proximity
طرح کلی مقاله
۱ – مقدمه
۲ – زمینه
۱- ۲ – دخالت بازاریابی – فروش
۲ – ۲ – اعتبار
۳ – متد و روش
۴ – نتایج
۱ – ۴ – موضوعات مهارت
۲ – ۴ – موضوعات اعتمادی ( قابل اعتماد )
۳ – ۴ – موضوعات نزدیکی ( مشارکت ) بین فردی
۴ – ۴ – موقعیت محیطی
۵ – بحث و کارکردهای تحقیق
۶ – محدودیت های تحقیق و تحقیقات آینده
۷ – تقدیر و تشکر
۱ – مقدمه
دنیای مستقل استراتژی بازاریابی و پروسه های اجرایی نیازمند این است
که عملکردهای فروش و بازاریابی ارائه شده ( S & M ) به خوبی با یکدیگر کار کنند
تا شرکتها بتوانند ارزشهای بالاتری به مشتریان ارائه کنند . ( Guenzi and Troilo 2007 ; Kotler
و سایرین ( ۲۰۰۶ ) و Krohmer و سایرین و ۲۰۰۲ ) تحقیقات در زمینه بکار گیری بازاریابی –
فروش نشان داده است که S & M یک رابطه ی صمیمی ایجاد نمی کند ، و این اختلاف ،
غیر همکارانه بودن و دوگانگی منفی در این رابطه کل این ” به کارگیری ” را دچار اختلال می کند
( Dewsnep & Jobber 2000 ; 2002 ) در میان فاکتورهایی که مربوط ” به کارگیری بازاریابی – فروش ” می شود ،
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.