تحقیق کامل در رابطه با چگونه اعتبار بازاریابان

تحقیق کامل در رابطه با چگونه اعتبار بازاریابان
فروشنده
تاریخ انتشار
۲ آذر ۱۳۹۷
تعداد بازدیدها
5947 بازدید
12,500 تومان

تحقیق کامل در رابطه با چگونه اعتبار بازاریابان

 

می کنند نمی پردازد این تحقیق به نوعی از انواع علوم برای بررسی اعتبار و دخالت فروش

بازاریابی استفاده می کند . در این  تحقیق  از  طریق مصاحبه از ۳۳۰ آگاهی دهنده

برای تفسیر سه مؤلفه  با نام های ” مهارت ” ، ” اعتماد ” و ” نزدیکی بین فردی ” بهره می گیرد .

تفسیر و بررسی این سازه ها و مؤ لفه ها به فهم بهتر در یک سطح ” ماکرو ” ( کوچک ) مجهز می شود

و  همچنین باعث برجسته سازی راهکارهایی که باعث بهبود درونی سطح کاری می شود

می شود .کلمات کلیدی = دخالت بازاریابی – فروش – اعتبار – مهارت – اعتماد – نزدیکی بین فردی

Interperpersonal – مشارکت proximity

طرح کلی مقاله

 ۱ – مقدمه

۲ – زمینه

۱- ۲ – دخالت بازاریابی – فروش

۲ – ۲ – اعتبار

۳ – متد و روش

۴ – نتایج

۱ – ۴ – موضوعات مهارت

۲ – ۴ – موضوعات اعتمادی ( قابل اعتماد )

۳ – ۴ – موضوعات نزدیکی ( مشارکت ) بین فردی

۴ – ۴ – موقعیت محیطی

۵ – بحث و کارکردهای تحقیق

۶ – محدودیت های تحقیق و تحقیقات آینده

۷ – تقدیر و تشکر

۱ – مقدمه

 

دنیای  مستقل  استراتژی  بازاریابی و پروسه های اجرایی نیازمند این است

که عملکردهای فروش و  بازاریابی  ارائه شده ( S & M ) به  خوبی  با یکدیگر کار کنند

تا شرکتها بتوانند ارزشهای  بالاتری به  مشتریان ارائه کنند  .  ( Guenzi and Troilo 2007 ; Kotler

و سایرین ( ۲۰۰۶ )  و  Krohmer  و  سایرین  و ۲۰۰۲ )  تحقیقات  در  زمینه  بکار گیری بازاریابی –

فروش نشان داده است که S & M یک رابطه ی صمیمی ایجاد نمی کند ، و این اختلاف ،

غیر همکارانه  بودن  و دوگانگی  منفی  در این رابطه کل این ” به کارگیری ” را دچار اختلال می کند

( Dewsnep & Jobber 2000 ; 2002 )  در  میان  فاکتورهایی  که مربوط   ” به کارگیری بازاریابی – فروش ”  می شود  ،

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.