گسترش و توسعه کارآفرینی در مدیریت شهری

گسترش و توسعه کارآفرینی در مدیریت شهری
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۹ آبان ۱۳۹۷
تعداد بازدیدها
6606 بازدید
16,500 تومان

تحقیق و مقاله بررسی گسترش و توسعه کارآفرینی در بستر مدیریت شهری می پردازد

 

کارآفرینی مفهومی عینی و عملی است که همزمان با آغاز زندگی انسان بر روی زمین

و ت لاش برای کسب درآمد و۵۷ ). و در سالیان اخیر به عنوان -۷۳ : تأمین مایحتاج زندگی،

پ ا به عرصه وجود گذاشته اس ت(سعیدی مهرآباد ، ۱۳۸۷راهکاری مورد اقبال عمومی

در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی مطرح شده است. با این حال همۀ

سازما ن هابرای بقا، نیازمند اندیشههای نو و نظرات بدیع و تازهاند چرا که افکار و نظرات

جدید همچون روحی در کالبد سازماندمیده میشوند و آن را از نیستی و فنا نجات میدهند. در عصر حاضر برای بقاء و پیشرفت و حتی حفظ وضع موجود،۲۵ ). در : باید جریان نوجویی و نوآوری را در سازمان تداوم بخشید تا از رکود و نابودی آن جلوگیری شو د(الوانی، ۱۳۸۵نظر بسیاری از افراد،

کارآفرینی موتور تغییرات اجتماعی است که باعث ایجاد شغل، استفاده اثربخش از منابع و تجدیدحیات ملی میشود.کار آفرینی در سال های اخیر به عنوان راهکار مورد اقبال عمومی در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی مطرح گردیده است.مطالعات بسیاری نیز برای پاسخ به این پرسش که چگونه می توان بستر

مورد نیاز کارآفرینی رابرای عموم افراد جامعه فراهم کرد،انجام پذبرفته است.مقام های دولتی تلاش کرده اند علاقه به کار آفرینی رابه عنوان کلیدی برای نیرو بخشیدن به اقتصاد های سرمایه داری تحریک کنند.(دراکر۱۹۸۵ًٌٍ؛رینولدز استوری و وستهد ۱۹۹۴).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.