چکیده:
کانال های فراوان و متنوعی که دسترسی مشتریان به اطلاعات و توزیع کالاها را
به منظور انتخاب فضای رقابتی محصول فراهم میکنند، وفاداریشان را نسبت به
تهیه کننده کاهش می دهند. به همین دلیل، مسئله چگونگی ارتباط موثر با مشتریان و پایندگی آنها،
از جمله مهمترین مسائل مرتبط با ماندگاری و ثبات رقابت و سودآوری شرکت ها بین آنها میباشد.
هدف اصلی این مطالعه بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و واکنش مشتری میان مشتریان شرکت ال جی تهران است.
روش مورد استفاده در این پژوهش، مطالعه توصیفی میباشد. همچنین به دلیل کاربرد بالقوهی تحقیق، منجر به منطقه تحقیقاتی تهران میشود. در این بررسی از پرسشنامه استفاده کردیم. به منظور بررسی اعتبار ابزار تحقیقاتی از روش مدلسازی معادلات ساختاری استفاده میکنیم.
بعد از تایید اعتبار مطالعه، نوبت بررسی فرضیه های رگرسیون میباشد. نتایج تجزیه و تحلیل
نشان داد که خدمات اینترنتی و واکنش مشتری، توسعه برند و حمایت مشتری و پاسخ به قیمت، توسعه برند، مزیت برند، خرید و در نهایت واکنش به حمایت قیمت و بازاریابی، توسعه برند، مزیت برند و قصد خرید ارتباط مهمی مشاهده شد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.