هدف از انجام این تحقیق بررسی میزان شناخت واستفاده معلملن دبستان ها از روش های نوین یاددهی و تکنولوژی آموزشی وارزشیابی وتاثیر آنها در میزان یادگیری دانش آموزان می باشد.این تحقیق با روش استنباطی وبا استفاده از ابزار پرسش نامه انجام شده است.جامعه آماری این تحقیق شامل معلمان مقطع ابتدایی شهرستان رشت بود که با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای ۶۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند.پس از جمع آوری داده ها وتحلیل آنها نتایج زیر بدست آمد.
بیشتر کادر آموزشی شناخت صحیح از مفهوم روش های نوین یاددهی دارند.این روش ها با استفاده از تقویت راههای غیر معمول،مسافرت های علمی وتوجه به محتوایکتاب در خلاقیت تاثیر دارد.
از نظر این افراد استفاده از روشهای نوین یاددهی با توجه به افزایش سرعت یادگیری،میزان علاقه به دروس وبالا بودن سطح یادگیری دانش آموزان موجب یادگیری پایدار تری می شوند.
مقاله دارای چکیده مقدمه،نتیجه گیری . فهرست منابع میباشد. و دارای ۶۰صفحه کامل است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.