بررسی نقش مشتری مداری بر ارائه خدمات مطلوب
در ابتدا به معرفی فعالیت مرکز کارآموزی و نوع خدمات آن
و استفاده کنندگان و مراجعین این مرکز میپردازیم و سپس تحقیقی
در مورد مشتری مداری و اهداف و نقش وضرورت آن ارائه میگردد
که منتج از دوره کارورزی در نمایندگی بیمه خدمات درمانی بوده است.
راهنمای خرید:
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.