بازاریابی خاکستری

فروشنده
تاریخ انتشار
۳۰ شهریور ۱۳۹۷
تعداد بازدیدها
6928 بازدید
17,900 تومان

بازرگانی و تجارت بازار خاکستری وقتی شکل می‌گیرد که یک شرکت محصولی

را علاوه بر شرکت مادر در چند کشور دیگر نیز تولید کند. به عبارت دیگر این بازار

به توزیع کالا‌های مارک دار توسط افراد غیر مجاز دلالت دارد. بازاریابهای خاکستری

کالاها را به قیمت کمتر از قیمت مجاز می‌فروشند، که از این عمل تحت عنوان

واردات موازی نیز نام برده می‌شود و معمولا زمانی پیش می‌آید که کمبود عرضه وجود

داشته باشد یا تولیدکننده بخواهد قیمت محصولات را افزایش دهد.

مقاله دارای چکیده مقدمه،نتیجه گیری ومنابع میباشد. و دارای ۲۰صفحه کامل است.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.