محصولات کمیاب همیشه جذاب تر و پر طرفدار تر

فروشنده
تاریخ انتشار
۱۶ آبان ۱۳۹۷
تعداد بازدیدها
10527 بازدید
19,900 تومان

آیا محصولات کمیاب همیشه جذاب تر و پر طرفدار تر هستند فعل و انفعالی از نوع های متفاوت

سیگنال ها ( نشانه های کمیابی با اجناس مناسبی برای مصرف افراطی

۱ – مقدمه :

کمیابی جنس ( کالا ) به عنوان یک ابزار مهم در بازاریابی در نظر گرفته می شود . . .

مصرف کنندگان ( مشتریان ) هر هفته نشریه هایی را از خرده فروش ها می گیرند که در راه

های مختلفی پیشنهاد و عرضه می شوند … مشتریان می توانند کانال های خرید خانگی را

انتخاب کنند که اجناس ” تقریبا ً یک جا فروخته شده ” را برای در خواست کننده ها عرضه

می کنند و در میان تنها تعداد ثابتی این اجناس در دسترس هستند … فروشنده ها به حقیقی که

بعضی از اجناس کمیاب هستند پی  می برند … تولید کننده ها چاپ منحصرو محدودی را

پیشنهاد و عرضه می کنند … خرید های اینتر نتی اغلب به موجودی محدود و یا کمیابی به

علت تقاضا بستگی دارند … برای نمونه ، ما از googel   ( خرید ) استفاده می کنیم و از

برنامه می خواهیم که کنایه هایی برای این کلمات کلیدی از سیگنال های ( نشانه های ) کمیابی

که ما در آزمایشات مان استفاده می کنیم ، فراهم کند – در اینجا هزاران کنایه گزارش شده

است …بدیهی است که فروشنده ها فرض می کنند که کمیابی جنس ( کالا ) را جذاب تر می سازد …نوشته آکادمیک ،

تأ ثیری بر روی کمیابی تولید بر اساس  همان فرضیه می گذارد … اساساً دونوع کمیابی جنس ( محصول ) وجود دارد :

کمیابی می تواند با ذخیره محدود و یا با متقاضیزیاد ایجاد شود … مهم ترین مثال کمیابی به علت ذخیره می تواند در اجناسی با چاپ محدودمشاهده شود …

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.