آیا محصولات کمیاب همیشه جذاب تر و پر طرفدار تر هستند فعل و انفعالی از نوع های متفاوت
سیگنال ها ( نشانه های کمیابی با اجناس مناسبی برای مصرف افراطی
۱ – مقدمه :
کمیابی جنس ( کالا ) به عنوان یک ابزار مهم در بازاریابی در نظر گرفته می شود . . .
مصرف کنندگان ( مشتریان ) هر هفته نشریه هایی را از خرده فروش ها می گیرند که در راه
های مختلفی پیشنهاد و عرضه می شوند … مشتریان می توانند کانال های خرید خانگی را
انتخاب کنند که اجناس ” تقریبا ً یک جا فروخته شده ” را برای در خواست کننده ها عرضه
می کنند و در میان تنها تعداد ثابتی این اجناس در دسترس هستند … فروشنده ها به حقیقی که
بعضی از اجناس کمیاب هستند پی می برند … تولید کننده ها چاپ منحصرو محدودی را
پیشنهاد و عرضه می کنند … خرید های اینتر نتی اغلب به موجودی محدود و یا کمیابی به
علت تقاضا بستگی دارند … برای نمونه ، ما از googel ( خرید ) استفاده می کنیم و از
برنامه می خواهیم که کنایه هایی برای این کلمات کلیدی از سیگنال های ( نشانه های ) کمیابی
که ما در آزمایشات مان استفاده می کنیم ، فراهم کند – در اینجا هزاران کنایه گزارش شده
است …بدیهی است که فروشنده ها فرض می کنند که کمیابی جنس ( کالا ) را جذاب تر می سازد …نوشته آکادمیک ،
تأ ثیری بر روی کمیابی تولید بر اساس همان فرضیه می گذارد … اساساً دونوع کمیابی جنس ( محصول ) وجود دارد :
کمیابی می تواند با ذخیره محدود و یا با متقاضیزیاد ایجاد شود … مهم ترین مثال کمیابی به علت ذخیره می تواند در اجناسی با چاپ محدودمشاهده شود …
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.